[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: "رواسازی#اعتبار#روایی و سنخ نمای مایرز بریگز(MBTI)# " مقایسه ویژگی های روان سنجی سنخ نمای مایرز ـ بریگز (MBTI) [دوره 2، شماره 52]
:: آئین نامه ارتقا مطالعه تاثیر آئین نامه ارتقا بر رشد حرفه ای اعضاء هیأت علمی دانشگاه [دوره 2، شماره 64]
:: آموزش آنلاین ارائه مدلی برای افزایش رضایت اعضای هیأت علمی مراکز آموزش مجازی [دوره 2، شماره 64]
:: آموزش جهانی# آموزش جهانی تحول گرا#مبانی نظری# اهداف#برنامه درسی# بررسی مبانی نظری و اهداف برنامه درسی آموزش جهانی تحول گرا [دوره 2، شماره 49]
:: آموزش زیست شناسی. تاثیر آموزش به روش درس پژوهی بر یادگیری فراگیران در درس زیست شناسی (مطالعه موردی مبحث «حس و حرکت» کتاب علوم پایه هشتم) [دوره 1، شماره 72]
:: آموزش عالی شناسایی مهارتهای عمومی مورد نیاز دانشجویان در مقطع کارشناسی به منظور ارائه راهکار برای بهبود وضع موجود [دوره 2، شماره 66]
:: آموزش عالی#شهروندی#شهروندی دانشگاهی#پژوهش آمیخته# واکاوی مفهوم شهروندی دانشگاهی در نظام آموزش عالی؛ پژوهش آمیخته [دوره 1، شماره 56]
:: آموزش مجازی#فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات#برنامه‌درسی مجازی#سیستم‌ مدیریت برنامه درسی# برنامه درسی مجازی؛ ضرورتی برای آموزش در هزاره سوم [دوره 2، شماره 25]
:: آموزش و پرورش فراتحلیلی بر مطالعات آموزش شغلی (کارآفرینانه) با تاکید بر مهارتهای کارآفرینانه [دوره 1، شماره 70]
:: آموزش و پرورش#اخلاق#علوم انسانی# آموزش و پرورش و توسعه [دوره 2، شماره 25]
:: آموزش#مهارتهای تعلیم وتربیت#عملکرد#معلمان#مدارس ابتدائی# تاثیرآموزش مهارتهای تعلیم وتربیت بربهبودعملکرد شغلی معلمان قراردادی مدارس ابتدائی غیردولتی استان البرز [دوره 2، شماره 49]
:: آنتروپی شانون بررسی وضعیت مؤلفه های سواد گردشگری در کتاب های درسی دوره متوسطه دوم رشته علوم انسانی [دوره 2، شماره 71]
:: آینده‌پژوهانه واکاوی روند توسعۀ حرفه‌ای مدیران مدارس مقطع ابتدایی با چشم‌انداز آینده‌پژوهانه [دوره 2، شماره 69]
:: اثربخشی بررسی نقش آموزشهای کوتاه مدت در اثربخشی مدیران و کارکنان سازمانهای دولتی [دوره 1، شماره 65]
:: اثربخشی بررسی اثربخشی کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش و توسعه منابع انسانی [دوره 2، شماره 71]
:: اجتناب تجربی و تحمل پریشانی پیش بینی اهداف پیشرفت اجتماعی بر اساس انعطاف پذیری شناختی، اجتناب تجربی و تحمل پریشانی دانش آموزان متوسطه دوم شهر تبریز [دوره 2، شماره 69]
:: اختلالات یادگیری بررسی تأثیر اختلال نارسا خوانی در تثبیت‌های چشمی هنگام عمل شناختی خواندن وفهم کردن به کمک روش رصد چشمی [دوره 1، شماره 72]
:: اخلاق#آموزش عالی#دانشگاه#اخلاق دانشگاهی# واکاوی راهبردهای موثر بر توسعه اخلاق دانشگاهی در دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی ایران(مطالعه کیفی) [دوره 1، شماره 59]
:: ارتباط#حس اجتماعی#خود محوری#مذاکره و مفاهمه# ملاحظاتی در ارتباط کلامی [دوره 1، شماره 61]
:: ارزش های عدالت-محور#کنش عدالت-محور#سیاست گذاری#عدالت#عدالت میان نسلی# سیاست و عدالت آموزشی [دوره 2، شماره 52]
:: ارزشیابی#وضعیت علمی#کیفیت تدریس#اخلاق مدرسی# بررسی‌ نظرات‌ اعضای‌ هیئت‌ علمی در زمینه‌ ارزشیابی‌ استادان‌ توسط دانشجویان [دوره 2، شماره 24]
:: استرس#عوامل فردی#عوامل محیطی#عوامل سازمانی#عملکرد کارکنان#خود بیگانگی# تاثیر عوامل استرس زا بر عملکرد کارکنان دانشگاه خوارزمی با نقش میانجی گری از خود بیگانگی مطالعه موردی پردیس تهران [دوره 1، شماره 50]
:: استعاره#کنش پیچیدگی#ر فتار زنانه مردانه#رفتار تهاجمی# رابطه های زنانه- مردانه و ملاحظات روش شناختی(درجستجوی استعاره های خلاقانه: زنانه غیر تهاجمی ،جاندار و جانبخش) [دوره 1، شماره 59]
:: اشتیاق شغلی مدل علی عملکرد شغلی بر اساس هوش معنوی و خودکارآمدی شغلی با نقش واسطه ای اشتیاق شغلی مدیران مدارس [دوره 1، شماره 70]
:: اصول اساسی برنامه درسی بررسی عناصر برنامه درسی میان رشته ای و تبیین اصول اساسی مرتبط با آن [دوره 1، شماره 63]
:: اصول وروشهای آموزش صلح واکاوی شاخصه‌های صلح بر مبنای عقلانیت انتقادی پوپر و کاربست آن‌ها در آموزش صلح [دوره 1، شماره 70]
:: اضطراب#پرخاشگری#فرسودگی شغلی#معلمان زن متاهل# پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفه‌های اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 60]
:: افسردگی#وابستگی#خودمختاری #عدم‌اعتماد# بررسی میزان افسردگی و رابطه آن با وابستگی به دیگران در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 62]
:: الگوی برنامه درسی تکمیلی - اختلال کاستی توجه و بیش فعالی- آموزش و پرورش فراگیر ط [دوره 2، شماره 64]
:: الگوی تعاملی. شناسایی موانع، راهکارها و الگوی ارتقای مدارس پژوهش‌محور در استان سمنان با تأکید بر معلم پژوهنده [دوره 1، شماره 72]
:: الگوی مطلوب آسیب شناسی آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در دوره کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان و ارائه الگوی مطلوب [دوره 2، شماره 71]
:: الگوی AEASI نظریه یادگیری ارتباط گرایی و طراحی آموزشی: چارچوبی برای الگوی طراحی آموزشی ارتباط گرا [دوره 2، شماره 66]
:: انعطاف پذیری روانشناختی بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر انعطاف پذیری روانشناختی و توانایی حرکتی کودکان معلول جسمی و ذهنی [دوره 1، شماره 65]
:: انگیزه تحصیلی#انگیزه پیشرفت#انگیزه ابزاری#انگیزه مکمل#دانشجویان زبان انگلیسی# ارتباط بین انگیزه تحصیلی و میزان پیشرفت در دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم [دوره 2، شماره 62]
:: اهداف پیشرفت#ادراک از توانایی#مقیاس رویکردهای یادگیری#روایی# تعیین ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیـــری در دانش ­آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 61]
:: اهداف فهمیدن#مباحث مولد#عملکردهای فهمیدن#ارزشیابی تکوینی# بررسی مقایسه آموزش مبتنی بر پروژه تدریس برای فهمیدن و روش غیر فعال و عملکرد دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر تهران در درس سیر تاریخ هنر [دوره 1، شماره 61]
:: باورهای غیر منطقی تعیین اثر بخشی آموزش بسته آموزشی خودشناسی مبتنی بر رویکرد اگزیستانسیالیسم بر باورهای غیر منطقی متاهلین [دوره 1، شماره 68]
:: باورهای معرفت شناختی#تحول#عملکرد تحصیلی#دانش آموز# بررسی روند تحول باورهای معرفت شناختی در بین دانش آموزان مقطع دبیرستان و رابطه آن با عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 62]
:: برنامه درسی#الگوی ابزار – هدف#الگوی پدیدار شونده#اهداف#محتوا#فرصت های یادگیری# طراحی برنامه درسی و ابعاد آن از دیدگاه آیزنر و زایس [دوره 2، شماره 24]
:: برنامه درسی#فضای آموزشی#کلاس چندپایه# مؤلفه ها و نشانگرهای مطلوبیت فضای آموزشی کلاس‌های چندپایه و مقایسه وضع موجود کلاس‌های چندپایه در دو استان برخوردار و غیر برخوردار با مؤلفه ها و نشانگرهای مطلوبیت Q [دوره 2، شماره 52]
:: برنامه فبک#روشمحوری#محتوانگری# ‍نقدی بر «نقد "روش محوری" برنامه فبک » [دوره 2، شماره 54]
:: برنامه ی درسی بنیان های فلسفی اندیشه ی پائولو فریره و دلالت های آن برای برنامه ی درسی [دوره 1، شماره 63]
:: بسامد واژگان#حس آشنایی#انتظار آزمون#حافظه فراخوانی#حافظه بازشناسی# اثر بسامد(حس آشنایی)تکلیف و انتظار آزمون در فراخوانی و باز شناسی واژگان [دوره 2، شماره 62]
:: بهزیستی روان شناختی#تاب آوری#ایدز# پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی و مؤلفه‌های آن براساس تاب ‌آوری در افراد مبتلابه ایدز [دوره 1، شماره 51]
:: پایایی ساخت و اعتباریابی فرم کوتاه پرسشنامه عوامل خطرساز و حفاظت کننده مصرف مواد [دوره 2، شماره 26]
:: پایه دهم تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی درس دین و زندگی مبتنی برتئوری انتخاب [دوره 1، شماره 72]
:: پدیدارشناسانه عوامل موثر بر ارتباط معلم و دانش‌آموز از دیدگاه معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 70]
:: پدیدارشناسی نقش معلمان در بهبود مهارت خواندن دانش آموزان دوره اول ابتدایی: مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 68]
:: پدیدارشناسی شناسایی چالش‌های شبکه آموزش دانش‌آموزی از دیدگاه والدین : مطالعه پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 69]
:: پژوهش‌سرا. بررسی تأثیرات اجرای طرح پژوهش‌سرای علوم بر تقویت اعتماد به نفس، کار گروهی و علاقه‌مندی به علوم پایه دانش‌آموزان پایه اول مقطع متوسطه [دوره 1، شماره 63]
:: پیامدهای یادگیری#عملکرد تحصیلی#رضایت تحصیلی#رشد مهارت‌ها# شناسایی مولفه­های تشکیل دهنده پیامد یادگیری دانشجویان (رویکردپژوهش آمیخته) [دوره 2، شماره 54]
:: پیش‌بینی#موفقیت تحصیلی#دروس کتبی امتحان نهایی#دروس مرتبط پایه اول دبیرستان#رشته تحصیلی# بررسی میزان پیش‌بینی موفقیت دروس کتبی امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان بر اساس نمرات دروس مرتبط پایه اول دبیرستان [دوره 2، شماره 27]
:: تأمین وتربیت‌معلم#دوره ابتدایی#رویکرد کیفی#نظریه مبنایی# الگوی تأمین و تربیتِ معلمِ دوره ابتدایی در نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 51]
:: تحلیل تحلیل عناصر مفهومی و کیفی تدریس [دوره 2، شماره 26]
:: تحلیل محتوا کیفی شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 70]
:: تحول روانی#تحول ایمان#تسریع و تأخیر#آسیب شناسی. تربیت دینی# پیامدهای آسیب‌زای تسریع در تربیت دینی [دوره 1، شماره 59]
:: تدریس#منطق##معنا#کنش در اندرکنش# تدریس شفاهی [دوره 2، شماره 27]
:: تربیت اجتماعی دموکراتیک شناسایی سیاست ها و اقدامات لازم برای ایجاد هم سویی میان برنامه های آماده سازی معلمان و شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک [دوره 1، شماره 68]
:: تربیت تمام ساحتی طرح مدلی برای سنجش شایستگی‌های عمومی دانش‌آموزان ابتدایی با توجه به تربیت تمام ساحتی؛ همراه با بررسی این شایستگی‌ها از دیدگاه مدیران و معاونین مدارس [دوره 2، شماره 71]
:: تعامل#نظریه های تعامل در روانشناسی یادگیری#نظریه های تعامل در آموزش از راه دور# مروری بر نظریه های تعامل در روانشناسی یادگیری و آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 25]
:: تفسیری#انتقادی#آموزش مجازی# تبیین مبانی معرفت شناختی نظام آموزش از راه دور [دوره 2، شماره 27]
:: تفکر انتقادی تأثیر روش تدریس آموزش معکوس به روش چندرسانه ای بر روحیه پرسشگری و تفکر انتقادی دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه 2 ارومیه [دوره 2، شماره 69]
:: تفکر انتقادی#عناصر تعلیم و تربیت#دلالتهای تربیتی#علامه طباطبایی#یورگن هابرماس# مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران [دوره 2، شماره 60]
:: تنوع و چندگونگی مدارس#کارکرد پنهان#کارکرد تربیتی#اهداف مصوب# بررسی کارکردهای پنهان تنوع و چندگونگی مدارس(باتوجه به اهداف مصوب) [دوره 2، شماره 52]
:: توانمند سازی#آموزش#روحیه مشارکت جویی# محیط کاری سالم# بررسی میزان تاثیر آموزش کارکنان بر توانمند سازی منابع انسانی بانک کشاورزی منطقه غرب شهر تهران [دوره 1، شماره 61]
:: توسعه پایدار#عدالت#آزادی#آموزش عمومی#بهره‌برداری از درآمد نفت# آموزش و پرورش، بهره‌برداری از منابع نفتی و توسعه پایدار [دوره 2، شماره 60]
:: توسعه حرفه ای#اعضای هیات علمی#مصاحبه گروه کانونی#دانشگاه دولتی#روش تحقیق کیفی# نیاز سنجی برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی : موردی از کاربرد روش مصاحبه گروه های کانونی [دوره 2، شماره 52]
:: توسعه حرفه‌ای تقویت انگیزۀ معلم: بینش‌های نظام رتبه‌بندی معلمان [دوره 1، شماره 68]
:: جهت­گیری ارزشی#جهت­گیری فرهنگی#الگوی قضاوت#اعضای هیأت علمی#دانشگاه# پیش بینی الگوی قضاوت اعضای هیأت علمی بر اساس جهت گیری‌های ارزشی و فرهنگی آنان [دوره 1، شماره 56]
:: چالش جهانی شدن در پارادایم جدید تضمین کیفیت نظام آموزش عالی [دوره 2، شماره 66]
:: چرخش فرهنگی#کل نگرانه#کلی سازی بدیل#آغاز گری#تربیت#فرد#عقلانیت#کنش# دو قرن غلبه بر سکوت [دوره 2، شماره 49]
:: چشم انداز استراتژیک بررسی نقش تعدیل گر قراردادهای روان شناختی در ارتباط میان یادگیری سازمانی و اثربخشی تدریس معلمان [دوره 1، شماره 65]
:: دانش آموز مدلیابی تبیین خلاقیت از طریق خودمدیریتی و خودکارآمدی خلاق با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبستانی پایه چهارم تا ششم دارای مشکلات یادگیری [دوره 2، شماره 71]
:: دانش آموزان اثربخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش سرسختی روانشناختی و خود کار آمدی دانش آموزان [دوره 2، شماره 71]
:: دانش آموزان عادی و غیرانتفاعی مقایسه احساس تعلق به مدرسه، ادراک از جو مدرسه و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی مدارس عادی و غیرانتفاعی شهر قاین [دوره 2، شماره 71]
:: دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم بررسی عوامل پیش بین اضطراب در دانش آموزان دوره‌ دوم متوسطه‌ی شهر تهران درطول بازگشایی مجدد مدارس در دوران همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ [دوره 1، شماره 68]
:: دانش آموزان. آزمون مدل علی خودکارآمدی تحصیلی در سایه هوش اخلاقی با توجه به نقش میانجی درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم [دوره 2، شماره 71]
:: دانشجو معلم اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر امنیت روانی و سازگاری اجتماعی دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان مازندران [دوره 2، شماره 69]
:: دانشجویان دیدگاه دانشجویان درباره نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت [دوره 2، شماره 66]
:: دانشگاه لرستان طراحی الگوی ارتقای کیفیت آموزش مجازی در دانشگاه لرستان [دوره 1، شماره 65]
:: دانش‌آموزان معماری خاص دبستان و تأثیر آن بر تعامل اجتماعی، خلّاقیت و یادگیری دانش‌آموزان؛ بررسی موردی دبستان سیدبار جدگال چابهار [دوره 1، شماره 70]
:: دانش‌آموزان مقایسه مدارس قرآنی و عادی در زمینه پرداختن به مؤلفه های تربیتی و اخلاقی [دوره 2، شماره 69]
:: درس علوم تجربی بررسی اثربخشی آموزش یادگیری معکوس بر امید به تحصیل و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 69]
:: درس علوم تجربی بررسی اثربخشی رویکرد کلاس معکوس بر خودتنظیمی یادگیری درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 69]
:: دوره ابتدایی شناسایی ویژگی‌های عناصر برنامه درسی و ارائه الگوی مسئله‌محور در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 1، شماره 68]
:: دیگری ماهیت مسئولیت در تربیت از دیدگاه امانوئل لویناس [دوره 2، شماره 60]
:: راهبردهای کاهش ترک تحصیل واکاوی عوامل ترک تحصیل دانش آموزان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنندج و راهکارهای مقابله با آن [دوره 2، شماره 69]
:: رضایت از زندگی#بازنشستگی#اعضای هیئت علمی#عوامل اقتصادی-اجتماعی# بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی موثر بر میزان رضایت از زندگی اعضای هیئت علمی بازنشسته دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 54]
:: رفتار تقلّب#جهت گیری هدف#خودکارآمدی#تحمل ابهام#ویژگی های شخصیتی# رابطه رفتار تقلّب با جهت­گیری هدف، خودکارآمدی و تحمل ابهام [دوره 1، شماره 59]
:: روانشناسی نگهداری#تغییر نگرش#شناختی#رفتاری#تقویت#صرفه‌جویی انرژی# کاربرد مداخله های روان شناختی اجتماعی در تغییر نگرش و رفتار مصرف انرژی الکتریکی دانش­آموزان و الگوی مصرف انرژی الکتریکی خانواد ه [دوره 2، شماره 27]
:: روایی پیش‌بینی#تیمز2007#حیطه محتوایی#حیطه شناختی#پایه چهارم# روایی خرده مقیاس های آزمون ریاضی تیمز2007 دانش‌آموزان ایرانی پایه چهارم برای پیش‌بینی نمرات‌آزمون کلاسی ریاضی سال های تحصیلی 1385تا 1389: مطالعه طولی [دوره 2، شماره 24]
:: روایی سازه#روایی واگرا#پایایی#خودکارآمدی تحصیلی#تحلیل عامل اکتشافی#تحلیلی عامل تاییدی# تحلیل عامل و همسانی درونی پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران [دوره 2، شماره 25]
:: روش تحقیق#روش نظریه زمینه‌ای کلاسیک#روش نظریه زمینه‌ای استراوسی#روش نظریه زمینه ای ساخت گرایی# نظریه زمینه ای؛ بررسی، مقایسه و نقد گلیزر، استراوس، و چارماز [دوره 1، شماره 50]
:: روش تدریس ساختارگرایی#یادگیری#انگیزه پیشرفت در یادگیری# تأثیر روش تدریس ساختارگرایی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت در یادگیری [دوره 2، شماره 52]
:: رویکرد بر نا مه ریزی علمی-فنی و لزوم رویکرد غیرعلمی و غیرفنی ( با نگاهی به تعلیم و تربیت) [دوره 2، شماره 64]
:: رویکرد ساختاری- تفسیری. تحلیل موانع اجرای مدیریت مدرسه محور در نظام آموزشی ایران با استفاده از روش مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 1، شماره 68]
:: رویکرد گفت و شنودی طراحی برنامه درسی براساس رویکرد گفت و شنودی جین ولا برای آموزش سالمندان [دوره 2، شماره 71]
:: سابقه خدمت بررسی رابطه سبک های مدیریت با ویژگی های شخصی مدیران در مدارس راهنمایی [دوره 2، شماره 26]
:: سابقه خدمت. بررسی نقش مربیان تربیتی بر پرورش هویت دینی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر کرمانشاه در سال تحصیلی 98-99 [دوره 2، شماره 69]
:: ساختدارسازی تاریخ واندیشه تربیت [دوره 2، شماره 26]
:: سبک های تفکر#هیجان طلبی#دانشجویان ریاضی و هنر#مردان# مقایسه سبک های تفکر و هیجان طلبی در دانشجویان رشته های ریاضی و هنر [دوره 1، شماره 61]
:: سرمایه اجتماعی#مشارکت اجتماعی#تعامل اجتماعی#ساختار روابط اجتماعی#اعتماد# بررسی نقش سرمایه اجتماعی معلمان در ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 3کرج) [دوره 2، شماره 49]
:: سطوح ارزشیابی ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی الکترونیکی توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی شهرستان قزوین بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 1، شماره 68]
:: سنتزپژوهی سنتزپژوهی شاخص ها و مؤلفه های برنامه‌ رسی تربیت اقتصادی [دوره 1، شماره 68]
:: سندتحول بنیادین آموزش و پرورش تبیین تحلیلی مشارکت در مدارس از منظر زیرنظام راهبری و مدیریت سندتحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 2، شماره 66]
:: شادکامی# رابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 2، شماره 62]
:: شادی#مدل سازی تفسیر ساختاری ISM# کاربرد مدل(ISM) جهت سطح بندی شاخص های شادی [دوره 1، شماره 50]
:: شیوه زیستن رابطه سبک زندگی اسلامی با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 2، شماره 71]
:: عصراطلاعات#مدارس عادی#مدارس هوشمند#یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان# یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی [دوره 2، شماره 60]
:: عملکرد دانش آموزان ایران عملکرد سواد خواندن دانش‌آموزان ایران در پرلز 2006 و 2001 [دوره 1، شماره 63]
:: عملکرد ورزشی مقایسه منابع اعتماد به نفس ورزشی در بین ورزشکاران نخبه و غیرنخبه رشته های گروهی و انفرادی ورابطه آن با عملکرد ورزشی [دوره 2، شماره 26]
:: عناصر برنامه درسی. تحلیل عناصر برنامه درسی بر اساس مدل کارآفرینی مستخرج از دیدگاه اسلامی و آرای مقام معظم رهبری [دوره 1، شماره 68]
:: فارغ التحصیلان#سرمایه متعارف و نامشهود#انجمن# آموزش عالی# انجمن های دانش آموختگی گامی به سوی فرهیختگی [دوره 1، شماره 56]
:: فراترکیب#الگو#تربیت شهروندی#منابع اسلامی# فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش های تجربی [دوره 1، شماره 59]
:: فرزندپروری#برنامۀ فرزند پروری سیالیت نقش#توانایی درک حالات ذهنی#نظریۀ ذهن#پیش دبستانی# اثربخشی برنامه فرزندپروری سیالیت نقش بر توانایی درک از ذهن کودکان 5-9 سال [دوره 1، شماره 59]
:: فرصت های شغلی# برابری شغلی#معلمان مدارس# بررسی فرصتهای برابر شغلی در سازمان آموزش‌وپرورش [دوره 1، شماره 56]
:: فرهنگ ایدئولوژیک. آیا مدارس ما مروج فرهنگی ایدئولوژیک هستند؟ تاملی بر تجربه‌های استخدام و تدریس معلمان [دوره 1، شماره 72]
:: فرهنگ سازمانی#مدیریت دانش#اثربخشی سازمانی# فرهنگ سازمانی در رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی [دوره 2، شماره 49]
:: فضای ابر متن#هرمنوتیک#دازاین#همگرایی#تعلیم و تربیت#خود شکوفایی# تبیین همگرایی هرمنوتیک هایدگری با فضای ابرمتنی در تعلیم و تربیت (با نگاهی به مساله خودشکوفایی یادگیرنده) [دوره 2، شماره 62]
:: فضای مجازی#دهکده جهانی#جامعه مدرنیته#مدرنیته سیال#تکنورئالیسم# کاربران اینترنت و تعامل با فضای مجازی [دوره 2، شماره 54]
:: فعالیتهای پژوهشی#تجارب دانشجویان#پدیدارشناسی#دانشجویان با نیازهای خاص#آموزش عالی ایران# پدیدارشناسی تجارب دانشجویان از فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی؛ مطالعه موردی دانشجویان با نیازهای خاص [دوره 1، شماره 56]
:: فلسفه تربیتی#سبک تدریس# "رابطه فلسفه تربیتی معلمان با سبک تدریس آنان " [دوره 2، شماره 25]
:: فلسفه#تفکر#آموزش#فلسفه برای کودکان#تفکر انتقادی# آموزش فلسفه به کودکان و جایگاه تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 27]
:: قالب هنری بهترگزینی روش اثبات و تقویت عقاید دینی از آموزه های قرآنی با رویکرد تجارت [دوره 2، شماره 71]
:: قلدری معلم#توسعه مقیاس#قلدری فیزیکی# قلدری روانی# قلدری کلامی# طراحی و اعتبارسنجی مقیاس قلدری معلمان نسبت به دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 56]
:: کارفرما شایستگی‌های اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایان [دوره 2، شماره 71]
:: کارکنان آموزش و پرورش بررسی تاثیر هوش معنوی بر درگیری شغلی با میانجی گری ذهنیت فلسفی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر خرم آباد [دوره 1، شماره 65]
:: کمال گرایی خویشتن مدار#کمال گرایی دیگر مدار#کمال گرایی جامعه مدار#ترس از موفقیت#انگیزش پیشرفت تحصیلی# بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی (کمال گرایی خویشتن مدار، دیگر مدار ،جامعه مدار)با ترس از موفقیت و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 61]
:: کنش گران علمی ورود مستقیم کنش گران علمی و پژوهشی به عرصه اجرا [دوره 1، شماره 63]
:: کنشگر من و تو: خوشبختی تولید و اختراع است یا کشف ؟ [دوره 2، شماره 57]
:: کودکان مقطع دبستان. تأثیر مشارکت در حلقه کندو کاو داستان‎های کلرژوبرت بر مهارت‎های اجتماعی دانش‎آموزان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 70]
:: گفتمان‌های سیاسی تحلیل گفتمان صلح جهانی در کتب درسی نظام آموزشی ایران با تکیه بر نظریه هویت‌یابی لاکلا و موف [دوره 2، شماره 71]
:: محتوا درسی#منابع درسی#اقتصاد اسلامی#رشته اقتصاد اسلامی#پژوهش# "سیاست‌گذاری و برنامه ریزی به منظور گسترش کمی و کیفی محتوا منابع درسی رشته اقتصاد اسلامی " [دوره 2، شماره 24]
:: مدارس ویژه کم شنوایان نیازسنجی آموزشی دانش‌آموزان کم شنوا در مدارس کم شنوایی شهر تهران [دوره 2، شماره 64]
:: مدرسه محوری مدیریت مدیریت مدرسه محوری وارائه الگوی مناسب [دوره 1، شماره 63]
:: مدلهای تشخیصی شناختی#مدل DINA#نرم افزار R# "مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) با استفاده از نرم افزار R دکتر افشین افضلی" [دوره 1، شماره 51]
:: مدیریت بررسی عوامل موثر بر شکل گیری مدارس پیشرو در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 68]
:: مدیریت جایگاه "شهود" در آموزش کارآفرینی [دوره 1، شماره 68]
:: مدیریت حکمت بنیان مدرسه#حکمت#مدلسازی تفسیری ساختاری#دیمتل فازی#مدیریت مدرسه# مدل سازی ساختاری تفسیری مدیریت حکمت بنیان مدرسه [دوره 2، شماره 60]
:: مدیریتِ فنْ شیفته#تصمیم گیری#ساختار سازمانی ِمنحصرا وظیفه گرا#خرد وهنر تصمیم گیری# خرد و هنر تصمیم گیری [دوره 1، شماره 51]
:: مسئولیت اجتماعی#تربیت اسلامی#دلالت تربیتی#تربیت اجتماعی# بررسی مسوولیت پذیری اجتماعی در آموزه های اسلام و دلالت های تربیتی آن بمعلمان [دوره 1، شماره 50]
:: معلمان تدوین مدل پیش بینی موفقیت شغلی معلمان مدارس بر اساس صلاحیت های حرفه ای و هوش هیجانی [دوره 1، شماره 72]
:: معلمان بررسی رابطه ی باورهای معرفت شناختی، فلسفه های آموزشی با تلفیق فناوری معلمان در کلاس درس [دوره 1، شماره 70]
:: معلمان#رضایت از شغل#مزایا#رضایت از مزیا#رضایت شغلی# بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مؤثر بر رضایت شغلی معلمان شهرستان گیلانغرب [دوره 1، شماره 50]
:: مقطع متوسطه آسیب‌شناسی درس املای فارسی در مدارس متوسطه شهرستان دماوند [دوره 1، شماره 70]
:: موانع پژوهش آموزش و توسعه. آموزش و پژوهش قدرتمندترین ابزار توسعه (بانگاهی به آسیب ‎شناسی 8 مانع اساسی پژوهش و توسعه) [دوره 2، شماره 64]
:: موفقیت تحصیلی اثر واسطه ای حساسیت به انتقاد در رابطه بین نظریه ذهن و موفقیت تحصیلی [دوره 2، شماره 66]
:: مهارت‌های سبک زندگی شناسایی و ارزیابی ابعاد پداگوژی در فرایند یاددهی -یادگیری مهارت‌های سبک زندگی در میان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 69]
:: نظام تربیت معلم شناسایی گسست ها در صورت بندی های گفتمانی نظام تربیت معلم از زمان تاسیس دارالفنون تا دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 70]
:: نظام تربیت معلم تبار شناسی نظام تربیت‌معلم مبتنی بر رویکردهای متفاوت سازمان دهنده نظام تربیت‌معلم در ایران از زمان تأسیس دارالفنون تا تأسیس دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 72]
:: نظریه داده بنیاد تبیین وضعیت آموزش والدین در حوزه سلامت جنسی نوجوانان (دانش آموزان پایه‌ چهارم تا نهم) [دوره 1، شماره 70]
:: نظریه فمینیستی تصویر بدنی و افسردگی در زنا ن [دوره 2، شماره 26]
:: نظریه معرفت شناختی عقل گرایی انتقادی#جهانی شدن#توانمند سازی نظام تعلیم و تربیت#توسعه ملی# عقل گرایی انتقادی و جهانی شدن گفتگویی: پیامد ها برای توانمند سازی نظام تعلیم و تربیت برای توسعه ملی [دوره 2، شماره 54]
:: نو شدگی همه‎ جانبه مدرسه ضرورت نوشدن همه‌ جانبه مدارس مجری تغییر برنامه درسی: تحلیلی بوم‎ شناختی از الزامات اجرای تغییر در استان هرمزگان [دوره 2، شماره 69]
:: نوجوانان بررسی تاثیر سبک‌دلبستگی‌برتنظیم‌هیجان بامیانجی‌گری سبک‌هویت در نوجوانان [دوره 1، شماره 68]
:: نوع نظام آموزشی#بازدهی آموزشی#توسعه اقتصادی#توسعه اجتماعی و توسعه سیاسی# بررسی تأثیر نوع نظام های آموزشی بر بازدهی آموزشی (مطالعه تطبیقی 70 کشور جهان) [دوره 2، شماره 24]
:: نیچه#اخلاق#قدرت#فضیلت#ابرمرد#تربیت اخلاقی# دیدگاه اخلاقی نیچه و تربیت اخلاقی [دوره 2، شماره 27]
:: واقعیت در مانی#مشاوره گروهی#بحران هویت دختران# اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی گلاسر بر بحران هویت دختران دانش آموز در معرض خطردردبیرستان های منطقه 8 تهران در سال تحصیلی 85_1384 [دوره 2، شماره 24]
:: ویروس کرونا بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی، سبک‌های تنظیم هیجان و باورهای دینی با میزان اضطراب ویروس کرونا [دوره 1، شماره 65]
:: ویژگی های شخصیتی#صلاحیت های حرفه ای#معلم کارآمد#مقیاس لیکرت# بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان [دوره 2، شماره 60]
:: هنجار انصاف تحلیل شرایط اجتماعی پرورش جوانان نسبت به رفتار مبتنی بر معیار دوگانه [دوره 1، شماره 70]
:: هوش فرهنگی#صمیمیت اجتماعی#رضایت شغلی#معلمان#بهیاران# بررسی مقایسه هوش فرهنگی، صمیمیت اجتماعی ورضایت شغلی بین معلمان وبهیاران [دوره 1، شماره 51]
:: یادداری ریاضی. اثربخشی یادگیری زایشی بر اساس جو روانی- اجتماعی، مهارت‌های فراشناختی و الگوی بار شناختی بر یادداری ریاضی دانش آموزان پایه هفتم [دوره 2، شماره 71]
:: یاددهی- یادگیری#معرفت‌شناسی#ساختدارسازی#ارزشیابی.# از یادگیری رفتار گرایانه تا یادگیری متفکرانه [دوره 2، شماره 24]
:: یادگیری پدیدارشونده#پدیداریت#نشانه شناسی#یادگیری بازتولیدی# یادگیری "پدیدار شونده" در برابر یادگیری "بازتولید شده "با رویکرد نشانه شناسی نوین [دوره 1، شماره 51]
:: ﺑﺎزی ﻧﻤﺎیﺸﯽ#رﺷﺪ اﺧﻼﻗﯽ#ﻧﻮآﻣﻮز# ﭘﯿﺶ دﺑﺴﺘﺎﻧﯽ# رابطه بازی نمایشی با رشد پیش دبستانی [دوره 2، شماره 25]
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت Journal of research on Issues of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 23 queries by YEKTAWEB 4710