[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 26 - ( 1-1390 ) ::
جلد 2 شماره 26 صفحات 31-23 برگشت به فهرست نسخه ها
تاریخ واندیشه تربیت
چکیده:   (257 مشاهده)
های معرفت شناسی و برنامه درسی مؤثر بر مفروضات و پرسش های درس تاریخ وفلسفه تعلیم وتربیت به منظور ارزیابی قوت نظری و دیدگاه
ظرفیت حل مساله مطرح می شود. بیان رویکردها و دیدگاه های معرفت شناسی درجنبه های مختلف نظام فکری و فرهنگی همچنین جریان
عمل و نیز ساختدارسازی معرفت و دانش و فنون ارزشیابی به وسیله خود دانشجو معلمان و مدرسان الهام بخش است. انتظار از این دروس –
ارتقای سطح و تراز اکولوژی علوم، تفویض بخشی ازسنجش و بازخورد نسبت به فعالیت ها ، وغنی سازی فرصت های یاد گیری ، مدیریت زمان
های یادگیری به دانشجو محققان است. گسترش وسیع ارتباط از طریقه شبکه جهانی تارنما) ودرک پیوند متقابل عمل و نظر به تناسب سبک -
آوری در زمینه آموزش هشیار می شوند.وب( مفید به نظر می رسد. با رویکرد فکورانه افراد و جوامع علاوه بر نکات مثبت به نکات منفی فن
واژه‌های کلیدی: معرف تشنا سی، تفسیر، ساختدارسازی
متن کامل [PDF 335 kb]   (186 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: برنامه
دریافت: 1401/1/18 | پذیرش: 1390/1/10 | انتشار: 1390/1/10
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


تاریخ واندیشه تربیت. 1. 1390; 2 (26) :23-31

URL: http://isoedmag.ir/article-1-129-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 26 - ( 1-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت Journal of research on Issues of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4710