تاریخ واندیشه تربیت
|
|
|
|
چکیده: (257 مشاهده) |
های معرفت شناسی و برنامه درسی مؤثر بر مفروضات و پرسش های درس تاریخ وفلسفه تعلیم وتربیت به منظور ارزیابی قوت نظری و دیدگاه
ظرفیت حل مساله مطرح می شود. بیان رویکردها و دیدگاه های معرفت شناسی درجنبه های مختلف نظام فکری و فرهنگی همچنین جریان
عمل و نیز ساختدارسازی معرفت و دانش و فنون ارزشیابی به وسیله خود دانشجو معلمان و مدرسان الهام بخش است. انتظار از این دروس –
ارتقای سطح و تراز اکولوژی علوم، تفویض بخشی ازسنجش و بازخورد نسبت به فعالیت ها ، وغنی سازی فرصت های یاد گیری ، مدیریت زمان
های یادگیری به دانشجو محققان است. گسترش وسیع ارتباط از طریقه شبکه جهانی تارنما) ودرک پیوند متقابل عمل و نظر به تناسب سبک -
آوری در زمینه آموزش هشیار می شوند.وب( مفید به نظر می رسد. با رویکرد فکورانه افراد و جوامع علاوه بر نکات مثبت به نکات منفی فن |
|
واژههای کلیدی: معرف تشنا سی، تفسیر، ساختدارسازی |
|
متن کامل [PDF 335 kb]
(186 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
برنامه دریافت: 1401/1/18 | پذیرش: 1390/1/10 | انتشار: 1390/1/10
|
|
|
|
|
ارسال نظر درباره این مقاله |
|
|