[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 25 - ( 1-1390 ) ::
جلد 2 شماره 25 صفحات 33-21 برگشت به فهرست نسخه ها
برنامه درسی مجازی؛ ضرورتی برای آموزش در هزاره سوم
چکیده:   (195 مشاهده)
فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و حرکت از جوامع سنتی به جوامع اطلاعاتی، بسیاری از ابعاد نیازمندی‌های بشری را تحت تأثیر قرار داده است. برنامه های درسی و آموزشی هم تابع تغییر و تحولات و هم تاثیر گذار بر آن بوده‌اند. با این فرض که بهره‌گیری از آموزش مجازی با استفاده از روش‌های جدید، موجبات کارایی و اثربخشی بیش ‌از پیش نظام‌های آموزشی را فراهم نماید، به نظر می رسد برنامه های آموزشی و درسی مجازی موثرمستلزم تجدید برنامه های درسی معمول است، در این مقاله سعی شده است با معرفی سیر تحول آموزش‌های مجازی، ضرورت توجه به آموزش‌های مجازی مورد بررسی قرار گرفته، به فن‌آوری‌های مورد استفاده در آموزش‌ مجازی اشاره‌ای شده، ویژگی‌های برنامه درسی مجازی بیان شده و در نهایت محاسن و محدودیت‌های برنامه درسی مجازی ارائه گردد. 
واژه‌های کلیدی: آموزش مجازی#فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات#برنامه‌درسی مجازی#سیستم‌ مدیریت برنامه درسی#
متن کامل [PDF 423 kb]   (45 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: برنامه
دریافت: 1401/1/18 | پذیرش: 1390/1/10 | انتشار: 1390/1/10
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The necessity of virtual Curriculum for Education at third millennium. 3 2011; 2 (25) :21-33
URL: http://isoedmag.ir/article-1-135-fa.html

برنامه درسی مجازی؛ ضرورتی برای آموزش در هزاره سوم. 1. 1390; 2 (25) :21-33

URL: http://isoedmag.ir/article-1-135-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 25 - ( 1-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت Journal of research on Issues of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4645