[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
نظریه زمینه ای؛ بررسی، مقایسه و نقد گلیزر، استراوس، و چارماز
(2497 دریافت)
نظریه یادگیری ارتباط گرایی و طراحی آموزشی: چارچوبی برای الگوی طراحی آموزشی ارتباط گرا
(1654 دریافت)
Iranian English Teachers’ Attitudes towards Vocabulary Teaching in the New Series of Iranian High School English Textbooks
(1370 دریافت)
طراحی برنامه درسی و ابعاد آن از دیدگاه آیزنر و زایس
(1270 دریافت)
بررسی عناصر برنامه درسی میان رشته ای و تبیین اصول اساسی مرتبط با آن
(1142 دریافت)
نقدی بر «نقد "روش محوری" برنامه فبک »
(953 دریافت)
تبیین تحلیلی مشارکت در مدارس از منظر زیرنظام راهبری و مدیریت سندتحول بنیادین آموزش و پرورش
(878 دریافت)
بررسی مسوولیت پذیری اجتماعی در آموزه های اسلام و دلالت های تربیتی آن بمعلمان
(854 دریافت)
Teacher’s Emotional Self-Regulation Strategy Questionnaire: Development and Validation
(852 دریافت)
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مؤثر بر رضایت شغلی معلمان شهرستان گیلانغرب
(779 دریافت)
The Role of Collocation and Vocabulary Size in the Writing Performance of Upper-intermediate Students in Iran
(775 دریافت)
مدیریت مدرسه محوری وارائه الگوی مناسب
(744 دریافت)
آموزش فلسفه به کودکان و جایگاه تفکر انتقادی
(740 دریافت)
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
(703 دریافت)
Teaching Reading Strategies in EFL Reading Classrooms: A Classroom -Centered Research
(678 دریافت)
بررسی نقش سرمایه اجتماعی معلمان در ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 3کرج)
(660 دریافت)
ط
(637 دریافت)
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
(619 دریافت)
From Expectations to Reality: Teachers’ Perspectives of the Newly Developed English Textbook (Prospect 1) of the First Grade of Junior High School
(616 دریافت)
بررسی میزان پیشبینی موفقیت دروس کتبی امتحانات نهایی دانشآموزان سال سوم دبیرستان بر اساس نمرات دروس مرتبط پایه اول دبیرستان
(603 دریافت)
سیاست و عدالت آموزشی
(602 دریافت)
بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی (کمال گرایی خویشتن مدار، دیگر مدار ،جامعه مدار)با ترس از موفقیت و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(581 دریافت)
بررسی رابطه سبک های مدیریت با ویژگی های شخصی مدیران در مدارس راهنمایی
(574 دریافت)
مروری بر نظریه های تعامل در روانشناسی یادگیری و آموزش از راه دور
(561 دریافت)
The Teachability of the Materials Developed for Iranian EFL Junior Secondary Program: Prospect I
(556 دریافت)
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
(548 دریافت)
نیاز سنجی برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی : موردی از کاربرد روش مصاحبه گروه های کانونی
(536 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش سرسختی روانشناختی و خود کار آمدی دانش آموزان
(533 دریافت)
عملکرد سواد خواندن دانشآموزان ایران در پرلز 2006 و 2001
(521 دریافت)
تحلیل عناصر مفهومی و کیفی تدریس
(518 دریافت)
پدیدارشناسی تجارب دانشجویان از فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی؛ مطالعه موردی دانشجویان با نیازهای خاص
(504 دریافت)
The Impact of Motivational Teaching Practice on Listening Comprehension and its Associated Cognitive Load
(486 دریافت)
تأثیر روش تدریس ساختارگرایی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت در یادگیری
(479 دریافت)
دیدگاه دانشجویان درباره نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت
(471 دریافت)
انجمن های دانش آموختگی گامی به سوی فرهیختگی
(450 دریافت)
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
(450 دریافت)
دیدگاه اخلاقی نیچه و تربیت اخلاقی
(446 دریافت)
شناسایی مهارتهای عمومی مورد نیاز دانشجویان در مقطع کارشناسی به منظور ارائه راهکار برای بهبود وضع موجود
(422 دریافت)
نیازسنجی آموزشی دانشآموزان کم شنوا در مدارس کم شنوایی شهر تهران
(402 دریافت)
A Comparative Study of English Education Policies in Iran, China and Singapore
(402 دریافت)
EFL Teachers' Efficacy in Relation to their Engagement in and with Research
(400 دریافت)
الگوی تأمین و تربیتِ معلمِ دوره ابتدایی در نظام جمهوری اسلامی ایران
(396 دریافت)
فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش های تجربی
(392 دریافت)
بررسی اثربخشی کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش و توسعه منابع انسانی
(389 دریافت)
کاربران اینترنت و تعامل با فضای مجازی
(381 دریافت)
اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی گلاسر بر بحران هویت دختران دانش آموز در معرض خطردردبیرستان های منطقه 8 تهران در سال تحصیلی 85_1384
(380 دریافت)
ساخت و اعتباریابی فرم کوتاه پرسشنامه عوامل خطرساز و حفاظت کننده مصرف مواد
(379 دریافت)
شناسایی ویژگیهای عناصر برنامه درسی و ارائه الگوی مسئلهمحور در درس ریاضی دوره ابتدایی
(375 دریافت)
بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر انعطاف پذیری روانشناختی و توانایی حرکتی کودکان معلول جسمی و ذهنی
(373 دریافت)
"رابطه فلسفه تربیتی معلمان با سبک تدریس آنان "
(364 دریافت)
جمع کل آمار: 68634
Persian site map -
English site map
- Created in 0.03 seconds with 20 queries by YEKTAWEB 4722