[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
نظریه زمینه ای؛ بررسی، مقایسه و نقد گلیزر، استراوس، و چارماز
(2824 دریافت)
نظریه یادگیری ارتباط گرایی و طراحی آموزشی: چارچوبی برای الگوی طراحی آموزشی ارتباط گرا
(1952 دریافت)
Iranian English Teachers’ Attitudes towards Vocabulary Teaching in the New Series of Iranian High School English Textbooks
(1887 دریافت)
طراحی برنامه درسی و ابعاد آن از دیدگاه آیزنر و زایس
(1468 دریافت)
Teacher’s Emotional Self-Regulation Strategy Questionnaire: Development and Validation
(1408 دریافت)
بررسی عناصر برنامه درسی میان رشته ای و تبیین اصول اساسی مرتبط با آن
(1280 دریافت)
تبیین تحلیلی مشارکت در مدارس از منظر زیرنظام راهبری و مدیریت سندتحول بنیادین آموزش و پرورش
(1126 دریافت)
بررسی مسوولیت پذیری اجتماعی در آموزه های اسلام و دلالت های تربیتی آن بمعلمان
(1041 دریافت)
نقدی بر «نقد "روش محوری" برنامه فبک »
(1024 دریافت)
مدیریت مدرسه محوری وارائه الگوی مناسب
(953 دریافت)
From Expectations to Reality: Teachers’ Perspectives of the Newly Developed English Textbook (Prospect 1) of the First Grade of Junior High School
(930 دریافت)
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مؤثر بر رضایت شغلی معلمان شهرستان گیلانغرب
(921 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش سرسختی روانشناختی و خود کار آمدی دانش آموزان
(889 دریافت)
The Role of Collocation and Vocabulary Size in the Writing Performance of Upper-intermediate Students in Iran
(886 دریافت)
عملکرد سواد خواندن دانشآموزان ایران در پرلز 2006 و 2001
(867 دریافت)
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
(838 دریافت)
آموزش فلسفه به کودکان و جایگاه تفکر انتقادی
(827 دریافت)
بررسی نقش سرمایه اجتماعی معلمان در ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 3کرج)
(779 دریافت)
سیاست و عدالت آموزشی
(765 دریافت)
بررسی اثربخشی کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش و توسعه منابع انسانی
(753 دریافت)
بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی (کمال گرایی خویشتن مدار، دیگر مدار ،جامعه مدار)با ترس از موفقیت و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(748 دریافت)
Teaching Reading Strategies in EFL Reading Classrooms: A Classroom -Centered Research
(742 دریافت)
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
(733 دریافت)
ط
(726 دریافت)
مروری بر نظریه های تعامل در روانشناسی یادگیری و آموزش از راه دور
(719 دریافت)
بررسی میزان پیشبینی موفقیت دروس کتبی امتحانات نهایی دانشآموزان سال سوم دبیرستان بر اساس نمرات دروس مرتبط پایه اول دبیرستان
(697 دریافت)
مقایسه احساس تعلق به مدرسه، ادراک از جو مدرسه و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی مدارس عادی و غیرانتفاعی شهر قاین
(681 دریافت)
بهترگزینی روش اثبات و تقویت عقاید دینی از آموزه های قرآنی با رویکرد تجارت
(678 دریافت)
طرح مدلی برای سنجش شایستگیهای عمومی دانشآموزان ابتدایی با توجه به تربیت تمام ساحتی؛ همراه با بررسی این شایستگیها از دیدگاه مدیران و معاونین مدارس
(662 دریافت)
اثربخشی یادگیری زایشی بر اساس جو روانی- اجتماعی، مهارتهای فراشناختی و الگوی بار شناختی بر یادداری ریاضی دانش آموزان پایه هفتم
(659 دریافت)
مدلیابی تبیین خلاقیت از طریق خودمدیریتی و خودکارآمدی خلاق با میانجیگری درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبستانی پایه چهارم تا ششم دارای مشکلات یادگیری
(656 دریافت)
بررسی رابطه سبک های مدیریت با ویژگی های شخصی مدیران در مدارس راهنمایی
(646 دریافت)
نیاز سنجی برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی : موردی از کاربرد روش مصاحبه گروه های کانونی
(643 دریافت)
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
(628 دریافت)
تحلیل گفتمان صلح جهانی در کتب درسی نظام آموزشی ایران با تکیه بر نظریه هویتیابی لاکلا و موف
(615 دریافت)
The Teachability of the Materials Developed for Iranian EFL Junior Secondary Program: Prospect I
(613 دریافت)
طراحی برنامه درسی براساس رویکرد گفت و شنودی جین ولا برای آموزش سالمندان
(608 دریافت)
تأثیر روش تدریس ساختارگرایی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت در یادگیری
(605 دریافت)
دیدگاه دانشجویان درباره نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت
(604 دریافت)
آزمون مدل علی خودکارآمدی تحصیلی در سایه هوش اخلاقی با توجه به نقش میانجی درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه دوم
(596 دریافت)
رابطه سبک زندگی اسلامی با آسیبهای اجتماعی دانشآموزان دختر متوسطه اول
(595 دریافت)
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
(595 دریافت)
تحلیل عناصر مفهومی و کیفی تدریس
(587 دریافت)
The Impact of Motivational Teaching Practice on Listening Comprehension and its Associated Cognitive Load
(581 دریافت)
انجمن های دانش آموختگی گامی به سوی فرهیختگی
(576 دریافت)
پدیدارشناسی تجارب دانشجویان از فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی؛ مطالعه موردی دانشجویان با نیازهای خاص
(575 دریافت)
بررسی وضعیت مؤلفه های سواد گردشگری در کتاب های درسی دوره متوسطه دوم رشته علوم انسانی
(572 دریافت)
شایستگیهای اشتغال دانشآموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایان
(571 دریافت)
دیدگاه اخلاقی نیچه و تربیت اخلاقی
(562 دریافت)
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری معکوس بر امید به تحصیل و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول در درس علوم تجربی
(561 دریافت)
جمع کل آمار: 89506
Persian site map -
English site map
- Created in 0.03 seconds with 20 queries by YEKTAWEB 4732