[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
برترینهای پایگاه
مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
نظریه زمینه ای؛ بررسی، مقایسه و نقد گلیزر، استراوس، و چارماز
(2262 دریافت)
نظریه یادگیری ارتباط گرایی و طراحی آموزشی: چارچوبی برای الگوی طراحی آموزشی ارتباط گرا
(1375 دریافت)
طراحی برنامه درسی و ابعاد آن از دیدگاه آیزنر و زایس
(1101 دریافت)
بررسی عناصر برنامه درسی میان رشته ای و تبیین اصول اساسی مرتبط با آن
(1025 دریافت)
نقدی بر «نقد "روش محوری" برنامه فبک »
(809 دریافت)
تبیین تحلیلی مشارکت در مدارس از منظر زیرنظام راهبری و مدیریت سندتحول بنیادین آموزش و پرورش
(746 دریافت)
بررسی مسوولیت پذیری اجتماعی در آموزه های اسلام و دلالت های تربیتی آن بمعلمان
(709 دریافت)
The Role of Collocation and Vocabulary Size in the Writing Performance of Upper-intermediate Students in Iran
(705 دریافت)
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی مؤثر بر رضایت شغلی معلمان شهرستان گیلانغرب
(696 دریافت)
آموزش فلسفه به کودکان و جایگاه تفکر انتقادی
(651 دریافت)
Teacher’s Emotional Self-Regulation Strategy Questionnaire: Development and Validation
(638 دریافت)
Teaching Reading Strategies in EFL Reading Classrooms: A Classroom -Centered Research
(612 دریافت)
مدیریت مدرسه محوری وارائه الگوی مناسب
(594 دریافت)
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
(589 دریافت)
ط
(556 دریافت)
بررسی نقش سرمایه اجتماعی معلمان در ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 3کرج)
(556 دریافت)
Iranian English Teachers’ Attitudes towards Vocabulary Teaching in the New Series of Iranian High School English Textbooks
(545 دریافت)
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
(542 دریافت)
بررسی رابطه سبک های مدیریت با ویژگی های شخصی مدیران در مدارس راهنمایی
(521 دریافت)
The Teachability of the Materials Developed for Iranian EFL Junior Secondary Program: Prospect I
(504 دریافت)
بررسی میزان پیشبینی موفقیت دروس کتبی امتحانات نهایی دانشآموزان سال سوم دبیرستان بر اساس نمرات دروس مرتبط پایه اول دبیرستان
(504 دریافت)
بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی (کمال گرایی خویشتن مدار، دیگر مدار ،جامعه مدار)با ترس از موفقیت و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان
(497 دریافت)
اثربخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش سرسختی روانشناختی و خود کار آمدی دانش آموزان
(482 دریافت)
سیاست و عدالت آموزشی
(473 دریافت)
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
(473 دریافت)
نیاز سنجی برای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی : موردی از کاربرد روش مصاحبه گروه های کانونی
(470 دریافت)
تحلیل عناصر مفهومی و کیفی تدریس
(463 دریافت)
پدیدارشناسی تجارب دانشجویان از فعالیتهای پژوهشی و تحقیقاتی؛ مطالعه موردی دانشجویان با نیازهای خاص
(431 دریافت)
مروری بر نظریه های تعامل در روانشناسی یادگیری و آموزش از راه دور
(422 دریافت)
تأثیر روش تدریس ساختارگرایی بر یادگیری و انگیزه پیشرفت در یادگیری
(413 دریافت)
The Impact of Motivational Teaching Practice on Listening Comprehension and its Associated Cognitive Load
(409 دریافت)
دیدگاه دانشجویان درباره نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت
(408 دریافت)
From Expectations to Reality: Teachers’ Perspectives of the Newly Developed English Textbook (Prospect 1) of the First Grade of Junior High School
(402 دریافت)
عملکرد سواد خواندن دانشآموزان ایران در پرلز 2006 و 2001
(395 دریافت)
دیدگاه اخلاقی نیچه و تربیت اخلاقی
(370 دریافت)
شناسایی مهارتهای عمومی مورد نیاز دانشجویان در مقطع کارشناسی به منظور ارائه راهکار برای بهبود وضع موجود
(355 دریافت)
انجمن های دانش آموختگی گامی به سوی فرهیختگی
(347 دریافت)
الگوی تأمین و تربیتِ معلمِ دوره ابتدایی در نظام جمهوری اسلامی ایران
(346 دریافت)
بررسی اثربخشی کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش و توسعه منابع انسانی
(345 دریافت)
نیازسنجی آموزشی دانشآموزان کم شنوا در مدارس کم شنوایی شهر تهران
(345 دریافت)
شناسایی ویژگیهای عناصر برنامه درسی و ارائه الگوی مسئلهمحور در درس ریاضی دوره ابتدایی
(344 دریافت)
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
(343 دریافت)
فراترکیبی بر الگوی تربیت شهروندی اسلامی مبتنی بر پژوهش های تجربی
(335 دریافت)
ساخت و اعتباریابی فرم کوتاه پرسشنامه عوامل خطرساز و حفاظت کننده مصرف مواد
(331 دریافت)
کاربران اینترنت و تعامل با فضای مجازی
(326 دریافت)
EFL Teachers' Efficacy in Relation to their Engagement in and with Research
(325 دریافت)
بررسی اثربخشی نمایش درمانی بر انعطاف پذیری روانشناختی و توانایی حرکتی کودکان معلول جسمی و ذهنی
(319 دریافت)
اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی گلاسر بر بحران هویت دختران دانش آموز در معرض خطردردبیرستان های منطقه 8 تهران در سال تحصیلی 85_1384
(319 دریافت)
"رابطه فلسفه تربیتی معلمان با سبک تدریس آنان "
(319 دریافت)
بررسی تاثیر هوش معنوی بر درگیری شغلی با میانجی گری ذهنیت فلسفی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر خرم آباد
(315 دریافت)
جمع کل آمار: 57188
Persian site map -
English site map
- Created in 0.05 seconds with 20 queries by YEKTAWEB 4714