[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 57 - ( 10-1396 ) ::
جلد 2 شماره 57 صفحات 98-75 برگشت به فهرست نسخه ها
The Role of Collocation and Vocabulary Size in the Writing Performance of Upper-intermediate Students in Iran
رضا نجاتی، حسن آذین
چکیده:   (247 مشاهده)
Vocabulary and collocation may contribute to effective communication. This study attempted to understand whether vocabulary size or collocation knowledge of upper-intermediate Iranian EFL learners better predicts their writing performance. For this purpose, three different tests including vocabulary size test (Nation and Beglar, 2007) collocation knowledge test (Nizonkiza, 2012), and a writing performance task were administered to sixty students. The results, analyzed through linear regression, showed that while both vocabulary size (β = .521, p= .00) and collocation knowledge (β = .268, p= .03) were important factors in EFL learners' writing performance, vocabulary size was a better predictor of the students’ writing performance.
متن کامل [PDF 329 kb]   (526 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: برنامه
دریافت: 1401/1/19 | پذیرش: 1396/10/10 | انتشار: 1396/10/10
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The Role of Collocation and Vocabulary Size in the Writing Performance of Upper-intermediate Students in Iran. 3 2017; 2 (57) :75-98
URL: http://isoedmag.ir/article-1-172-fa.html

نجاتی رضا، آذین حسن. The Role of Collocation and Vocabulary Size in the Writing Performance of Upper-intermediate Students in Iran. 1. 1396; 2 (57) :75-98

URL: http://isoedmag.ir/article-1-172-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 57 - ( 10-1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت Journal of research on Issues of Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4700