Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of research on Issues of Education
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 24 (2010-3)
From behavioral to reflective learning
از یادگیری رفتار گرایانه تا یادگیری متفکرانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A study of academic staffs point of view about their evaluation by the students
بررسی نظرات اعضای هیئت علمی در زمینه ارزشیابی استادان توسط دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Policy making and planning form quality and quantity developmentof the contends and refers of the field of Islamic
"سیاستگذاری و برنامه ریزی به منظور گسترش کمی و کیفی محتوا منابع درسی رشته اقتصاد اسلامی "
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing two perspectives, as to the aspects of curriculum, proposed by Eisner and Zeiss
طراحی برنامه درسی و ابعاد آن از دیدگاه آیزنر و زایس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Study the affect of the typical of education systems on the educational effectiveness
بررسی تأثیر نوع نظام های آموزشی بر بازدهی آموزشی (مطالعه تطبیقی 70 کشور جهان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of group counseling according to the reality therapy of Glaser and its impact on the identity crisis of schoolgirls exposed to the dangers at high schools of district 8 in Tehran
اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیت درمانی گلاسر بر بحران هویت دختران دانش آموز در معرض خطردردبیرستان های منطقه 8 تهران در سال تحصیلی 85_1384
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Validity of the Fourth grade Iranian Student TIMSS2007 Mathematics Sub-scales in predicting Further scholastic performance at years 1385-1389: longitudinal study
روایی خرده مقیاس های آزمون ریاضی تیمز2007 دانشآموزان ایرانی پایه چهارم برای پیشبینی نمراتآزمون کلاسی ریاضی سال های تحصیلی 1385تا 1389: مطالعه طولی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles