Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of research on Issues of Education
نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 49 (2013-7)
دو قرن غلبه بر سکوت
دو قرن غلبه بر سکوت
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
فرهنگ سازمانی در رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
فرهنگ سازمانی در رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی مبانی نظری و اهداف برنامه درسی آموزش جهانی تحول گرا
بررسی مبانی نظری و اهداف برنامه درسی آموزش جهانی تحول گرا
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
تاثیرآموزش مهارتهای تعلیم وتربیت بربهبودعملکرد شغلی معلمان قراردادی مدارس ابتدائی غیردولتی استان البرز
تاثیرآموزش مهارتهای تعلیم وتربیت بربهبودعملکرد شغلی معلمان قراردادی مدارس ابتدائی غیردولتی استان البرز
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی نقش سرمایه اجتماعی معلمان در ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 3کرج)
بررسی نقش سرمایه اجتماعی معلمان در ارتقاء سطح سرمایه اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه 3کرج)
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Learners’ Identity and Perception of Pronunciation Issues and varieties of English in Three Circles of World Englishes
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Learners’ Identity and Perception of Pronunciation Issues and varieties of English in Three Circles of World Englishes
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Learners’ Identity and Perception of Pronunciation Issues and varieties of English in Three Circles of World Englishes
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Learners’ Identity and Perception of Pronunciation Issues and varieties of English in Three Circles of World Englishes
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Effect of Picture and Word List Presentation of Vocabulary on Iranian students’ Vocabulary Learning
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Sources of Demotivation in Learning English among Non-English Majors
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
From Expectations to Reality: Teachers’ Perspectives of the Newly Developed English Textbook (Prospect 1) of the First Grade of Junior High School
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Effect of Textual Input Enhancement and Metalinguistic Explanations on Learning Simple Past and Past Progressive Tenses by Iranian EFL Learners
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
The Teachability of the Materials Developed for Iranian EFL Junior Secondary Program: Prospect I
|
[Abstract-EN]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles