[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 2، شماره 60 - ( 10-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
آموزش و پرورش، بهرهبرداري از منابع نفتي و توسعه پايدار
آموزش و پرورش، بهرهبرداری از منابع نفتی و توسعه پایدار
ص. 22-5
چکیده
(292 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(61 دریافت)
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
ص. 38-23
چکیده
(180 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(203 دریافت)
مدل سازی ساختاری تفسیری مدیریت حکمت بنیان مدرسه
مدل سازی ساختاری تفسیری مدیریت حکمت بنیان مدرسه
ص. 66-39
چکیده
(238 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(79 دریافت)
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
ص. 88-67
چکیده
(244 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(134 دریافت)
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
ص. 100-89
چکیده
(251 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(253 دریافت)
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
ص. 119-101
چکیده
(264 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(196 دریافت)
ماهیت مسئولیت در تربیت از دیدگاه امانوئل لویناس
ماهیت مسئولیت در تربیت از دیدگاه امانوئل لویناس
ص. 138-119
آزاده بزرگی
،
خسرو باقری
،
اکبر رهنما
چکیده
(101 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(79 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4660