[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 2، شماره 60 - ( 10-1397 )
برگشت به فهرست نسخه ها
آموزش و پرورش، بهرهبرداري از منابع نفتي و توسعه پايدار
آموزش و پرورش، بهرهبرداری از منابع نفتی و توسعه پایدار
ص. 22-5
چکیده
(652 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(154 دریافت)
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
بررسی ویژگی های معلم کارآمد ازدیدگاه دانش آموزان پسر و دختر پایه سوم راهنمایی و اولیاءآنان در شهر دامغان
ص. 38-23
چکیده
(454 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(529 دریافت)
مدل سازی ساختاری تفسیری مدیریت حکمت بنیان مدرسه
مدل سازی ساختاری تفسیری مدیریت حکمت بنیان مدرسه
ص. 66-39
چکیده
(574 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(180 دریافت)
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
پیش بینی فرسودگی شغلی بر اساس مؤلفههای اضطراب و پرخاشگری در معلمان زن متاهل مقطع متوسطه
ص. 88-67
چکیده
(524 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(427 دریافت)
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
یادگیری دانش آموزان درمدارس هوشمند و عادی
ص. 100-89
چکیده
(573 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(605 دریافت)
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و هابرماس به منظور ارائه دلالتهای ضمنی تربیتی و کاربرد آنها در تعلیم و تربیت ایران
ص. 119-101
چکیده
(600 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(685 دریافت)
ماهیت مسئولیت در تربیت از دیدگاه امانوئل لویناس
ماهیت مسئولیت در تربیت از دیدگاه امانوئل لویناس
ص. 138-119
آزاده بزرگی
،
خسرو باقری
،
اکبر رهنما
چکیده
(503 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(207 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.04 seconds with 42 queries by YEKTAWEB 4722